FAQ
Hier zijn de antwoorden op enkele van onze veelgestelde vragen. Heb je nog een handje nodig? Get in touch.
Veelgestelde vragen
Je kan bij betalen via iDeal, Bankcontact, SEPA overboeking, Klarna Achteraf Betalen & Creditcard (VISA, Mastercard, American Express, OB)
Ja. Alle betalingsmethoden zijn versleuteld en beveiligd. Je kan dus zonder problemen afrekenen.
Orders
Zodra een bestelling is betaald is het niet meer mogelijk om deze te wijzigen. Orders worden namelijk direct gepickt en verzonden na bevestiging om deze zo snel mogelijk te kunnen leveren.
Productinformatie
Bij Bamboosa maken we gebruik van hoogwaardige kwaliteit bamboevezels om ons ondergoed en sokken te vervaardigen. Bamboe biedt ongelooflijke zachtheid, ademend vermogen en natuurlijke vochtregulerende eigenschappen. Onze producten zijn ontworpen voor ultiem comfort en duurzaamheid, waardoor ze zich onderscheiden van de rest.
Bamboestof heeft natuurlijke vochtregulerende eigenschappen, wat betekent dat het vocht van je huid afvoert en je de hele dag droog en fris houdt. Of je nu aan het sporten bent of je dagelijkse activiteiten onderneemt, ons bamboe ondergoed en sokken zorgen ervoor dat je comfortabel en vrij van zweet blijft.
Ruilen & retourneren
We bieden een happiness-garantie aan op het eerste artikel van Bamboosa dat je koopt. Als je niet tevreden bent met hoe het Bamboosa ondergoed aanvoelt of het voldoet niet aan je verwachtingen, zorgen we ervoor dat je je geld terugkrijgt. Geen vragen, geen retourzending nodig. Wanneer je eerste bestelling meerdere items bevat en je wilt gebruikmaken van de happiness-garantie, vergoeden we het bedrag van het voordeligste artikel in je bestelling. Laat ons binnen 14 dagen na ontvangst weten dat je de happiness-garantie wilt gebruiken.
Je hebt altijd een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Je hebt vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor eigen rekening. Wil je een bestelling ruilen of retourneren? Print ons retourformulier uit en voeg deze ingevuld toe aan de retourzending. Een retourzending dient te zijn voorzien van een Track en Trace code. De verzender is altijd verantwoordelijk voor de verzending. Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen door ons teruggestort op jouw rekening.
Je hebt altijd de mogelijkheid om binnen 14 dagen een product te ruilen, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Vermeld op het retourformulier altijd het ordernummer van je bestelling en voor welke maat of kleur je het artikel wens te ruilen. Wij zullen de nieuwe order naar je toesturen als wij de originele bestelling hebben ontvangen. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor eigen rekening.
We zorgen ervoor dat het aankoopbedrag zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst van de annuleringsmelding, wordt teruggestort. We behouden ons wel het recht voor om met de terugbetaling te wachten totdat we de producten hebben teruggekregen of totdat je kunt aantonen dat je ze hebt verzonden.